Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

NOS-Helmets NS-10 Full Face Mig Violet Matt Zárt Motoros Bukósisak

Ár:
79.990 Ft
Cikkszám: NS-10-FULL-FACE-MIG-VIOLET-MATT
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 2.649 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Méret táblázat
Nem vagy biztos a méretedben? Vegyed fel velünk a kapcsolatot és pontosan lemérjük számodra!
MÉRETEK:
Menny.:db

Leírás

Az NS-10-ben megtestesítettük a NOS Helmets  filozófiáját, és olyan sisakot biztosítsunk Önnek, amely képes kielégíteni a modern versenyzők igényeit, kombinálva a technológiát, az okosságot és a dinamizmust a versenyzők védelmének javítása érdekében.

Élvezze az egyedi készítésű versenysisak teljesítményét és érzését a teljesen testreszabható belső bélésnek köszönhetően, és használja ki az új MACH-Efficiency 2 szellőzőrendszer előnyeit, amely immár két további légbeömlőt is tartalmaz.

A két különböző méretben elérhető külső héjat úgy fejlesztették ki, hogy maximalizálja az aerodinamikai hatékonyságot nagy sebességnél, míg a nagy szilárdságú mikrometrikus állszíj és a többszörös sűrűségű EPS bélés biztosítja a legjobb védelmet ütközés esetén. Minden olyan tulajdonság, amelyet a csúcskategóriás sportsisaktól elvár, egy hosszú túracirkáló kényelmével és teljesítményével.

- külső burok: HRPolymerben valósult meg, 2 különböző méretű héj
- belső burok: két különböző sűrűségben realizált EPS, 3 különböző méretű héj
- belső bélés: Dry-Fresh, antimikrobiális transzpiráns anyagból készült, teljesen kivehető, mosható és testreszabható, Emergency Pull rendszer                           az arcpárnákban, levehető moduláris állvédő, megnövelt intercom ház
- állpánt: mikrometrikus, nagy tömítésű, puha tapintású
- visor rendszer: 2D Racing napellenzővel, karcolásgátló kezeléssel és gyorskioldó SR rendszerrel
- napellenző: nagy kapacitású sötétítő optikai szűrő (95% UV), karcmentes kezeléssel, héjba integrált új mechanizmus
- szellőztető rendszer: MACH-Efficiency 2 aerodinamikailag optimalizált, háromszoros szívóáram a homogénebb hűtés érdekében, maximális                                            első légbeömlő, maximális hátsó csatorna